Aktuellt Forum
  • Om oss
  • Program
  • Arkiv
  • Medlemskap
  • Kontakt
  • Anmälan/avbokning
  • Stadgar
  • Rutiner för anmälan / avbokning

    Anmälan – medlem anmäler sig till aktivitet genom att sätta den i programmet angivna avgiften, på Aktuellt Forums bankgirokonto 836-2691.

    Glöm inte att ange namn och mötesdatum.

    Betalning måste göras inom den tid som anges för respektive program.

    Gäster hälsas välkomna i mån av plats. Anmälan för gäst görs separat med namn och telefonnummer via info@aktuelltforum.se

    Betalning för gäst görs först efter att gästen meddelats att det finns plats.

    Betalning görs till BG 836-2691, ange namn på gäst och medlem, samt mötesdatum.

    Avbokning sker via info@aktuelltforum.se

    Återbetalning sker förutsatt att föreningen inte får någon kostnad genom avbokningen. Kassören tar kontakt med vederbörande för återbetalning.

    För vårresan gäller speciella avbokningsregler som anges i reseprogrammet.

Hemsidan är byggd i WordPress med Legible av Teo (login)